Ogłoszenia na zakup towarów do rezerw medycznych

2017-09-27 14:57

W tym miejscu zamieszczane są ogłoszenia na zakup rezerw medycznych.

Informacje Drukuj Na początek
X Pierwsza publikacja: Anna Grabińska (27.09.2017)
Ostatnia publikacja: Anna Grabińska (27.09.2017)

Zakup Środka do dekontaminacji osób oraz usługi ich przechowywania i wymiany

2019-01-16 13:06

Ogłoszenie o prowadzonym rozeznaniu rynku, poprzedzającym planowane postępowanie na zakup środka do dekontaminacji osób oraz usługi jego przechowywania i wymiany.

Agencja Rezerw Materiałowych prowadzi rozeznanie rynku poprzedzające planowane postępowanie na zakup środka do dekontaminacji osób oraz usługi jego przechowywania i wymiany.

  1. Przedmiot zamówienia i informacje dotyczące przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup Środka do dekontaminacji osób oraz usługi jego przechowywania w magazynie farmaceutycznym Oferenta zlokalizowanym na terenie Polski, w tym dokonywania ich wymiany przez okres 3 lat od dnia odbioru produktu przez Agencję, za wynagrodzeniem ustalonym przez Strony w drodze negocjacji.

Planowany termin dostawy środka: do dnia 30.11.2019 r.

Środek do dekontaminacji osób musi spełniać następujące wymagania:

Lp.

Wymagane Parametry

1.   

Środek do dekontaminacji osób, gotowy do bezpośredniego użycia

2.   

W opakowaniach jednostkowych od 500 ml do 10.000 ml

3.   

Przeznaczony do dekontaminacji osób skażonych czynnikami biologicznymi

4.   

Nie zawiera substancji drażniących i uszkadzających skórę i włosy

5.  

Redukuje liczbę mikroorganizmów

Środek do dekontaminacji osób, zwany dalej „produktem”, o którym mowa powyżej musi spełniać wymogi określone w ustawie:

  • z dnia 06.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne lub
  • z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych lub
  • z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych.

Produkt musi posiadać w dniu dostawy do upływu terminu ważności nie mniej niż 70% okresu ważności określonego przez producenta tego produktu.

Informacje dotyczące ilości produktu oraz miejsce jego dostawy i przechowywania, stanowią informacje niejawne o klauzuli „zastrzeżone” w rozumieniu aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych i mogą być udostępniane wyłącznie osobom posiadającym odpowiednie uprawnienia, dlatego też zostaną one przekazane Oferentowi po uzyskaniu przez Agencję potwierdzenia spełnienia wymogów ww. ustawy.

Produkt będący przedmiotem niniejszego postępowania kupowany jest w celu utworzenia rezerw strategicznych w rozumieniu ustawy z dnia 29 października 2010 r. o rezerwach strategicznych. Stosownie do treści art. 3 ww. ustawy rezerwy strategiczne tworzone są i utrzymywane na wypadek zagrożenia bezpieczeństwa i obronności państwa, bezpieczeństwa, porządku i zdrowia publicznego oraz wystąpienia klęski żywiołowej lub sytuacji kryzysowej, w celu wsparcia realizacji zadań m.in. w zakresie bezpieczeństwa i obrony państwa, złagodzenia zakłóceń w ciągłości dostaw służących funkcjonowaniu gospodarki i zaspokojeniu podstawowych potrzeb obywateli, ratowania ich życia i zdrowia, a także wypełniania zobowiązań międzynarodowych Rzeczypospolitej Polskiej. Dlatego też, produkt ten musi być utrzymywany w stałej gotowości do użycia, co może zostać zapewnione poprzez dokonywanie jego bieżącej wymiany.

  1. Obowiązki Oferenta związane z realizacją usługi będącej przedmiotem postępowania.

Oferent będzie zobowiązany w szczególności do:

  1. Przechowywania produktu wymienionego w Tabeli nr 1 zgodnie z wymaganiami określonymi przez jego producenta.
  2. Wydawania rezerw przez 24 godz./dobę w przypadku wydania przez właściwego ministra decyzji o ich udostępnieniu.
  3. Wymiany produktu przeprowadzanej bezwynikowo z zachowaniem nienaruszalności stanu ilościowego przy uwzględnieniu zasady: w pierwszej kolejności złożenie produktu zastępującego wymieniany produkt a następnie wydanie produktu podlegającego wymianie w celu jego zagospodarowania przez Oferenta.

Wymiana będzie dokonywana tak, aby w każdym czasie trwania umowy do upływu terminu ważności produktu pozostało nie mniej niż 50% okresu ważności określonego przez jego producenta.

W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość skrócenia okresu, o którym mowa powyżej. Wymiana produktu może być dokonywana na bieżąco, sukcesywnie i bez ograniczeń w ilości określonej przez Oferenta w okresie trwania umowy przy uwzględnieniu ww. zasad, tj. w szczególności nienaruszenia stanu ilościowego rezerw strategicznych.

  1. Informowania o trudnościach z dokonywaniem bieżącej wymiany produktu wynikających ze zmniejszenia popytu, podaży lub innych okoliczności mających wpływ na obrót tym produktem, celem wspólnego dokonania ustaleń, co do dalszego postępowania. Powyższe dotyczy również konieczności zamiany produktu poprzez zastępowanie asortymentu rezerw innym produktem w ramach jednej grupy rodzajowej, równoważnym pod względem ilości, jakości i zastosowania lub właściwości.
  2. Odkupienia rezerwy w przypadkach, o których mowa w umowie lub przystąpienia Oferenta do ogłoszonego przez Agencję przetargu na sprzedaż produktu objętego usługą będącą przedmiotem umowy, w przypadku podjęcia przez organ tworzący rezerwy decyzji o jej likwidacji, po cenie zawartej w warunkach przetargu.
  3. Ochrony magazynu, w którym będą przechowywane rezerwy strategiczne w zakresie ochrony przed dostępem do magazynu osób nieuprawnionych oraz zabezpieczenia przechowywanych rezerw przed kradzieżą, uszkodzeniem, zniszczeniem lub innym nieuprawnionym działaniem osób trzecich, z zastosowaniem ochrony fizycznej i zabezpieczeń technicznych dostosowanych do istniejących zagrożeń i posiadanej przez Oferenta infrastruktury.
  4. W przypadku, gdy zaproponowany przez Oferenta produkt jest produktem leczniczym w rozumieniu ustawy – Prawo farmaceutyczne, wówczas Oferent zobowiązany będzie do przechowywania produktu leczniczego w magazynie farmaceutycznym Oferenta zgodnie z wymogami ustawy z dnia 06 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Wytwarzania – dot. producentów lub rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej – dot. hurtowni farmaceutycznych. Natomiast transport produktu leczniczego musi spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej oraz wymogi określone przez producenta tego produktu.
  1. Postępowanie prowadzone będzie z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych w aktualnie obowiązującym brzmieniu.

W ramach prowadzonego postępowania zgodnie z aktualnie obowiązującą ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, Oferentom zainteresowanym udziałem w postępowaniu zostaną przekazane informacje niejawne, dotyczące asortymentu i ilości oraz miejsce dostawy (przechowywania i wymiany) rezerwy, jak również inne informacje niezbędne do realizacji zamówienia po uzyskaniu przez Agencję potwierdzenia spełnienia przez Oferentów wymogów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych w aktualnie obowiązującym brzmieniu. Dlatego też, wymagane jest aby osoby reprezentujące Oferenta biorące udział w postępowaniu, uczestniczące w czynnościach zmierzających do zawarcia umowy, w jej zawarciu oraz w wykonaniu, w zakresie związanym z dostępem do informacji niejawnych, spełniały wymogi nałożone ustawą o ochronie informacji niejawnych, tj. posiadały aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub pisemne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” wydane przez osobę uprawnioną i były przeszkolone w zakresie ochrony informacji niejawnych, nie rzadziej niż raz na 5 lat, zgodnie z postanowieniami ww. ustawy, z tym jednak, iż kierownik Oferenta (kierownik przedsiębiorcy w rozumieniu art. 2 pkt 14 ww. ustawy) powinien posiadać co najmniej aktualne zaświadczenie o przebytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych.

Z informacjami dotyczącymi ochrony informacji niejawnych można zapoznać się na stronie internetowej Agencji: www.arm.gov.pl, w zakładce informacje niejawne.

W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pisemnego upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” oraz odbycia szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, należy kontaktować się z Pełnomocnikiem Prezesa Agencji Rezerw Materiałowych ds. Ochrony Informacji Niejawnych, tel. 22 36 09 381.

  1. Wymogi w stosunku do Oferenta:
    1. Oferent musi spełniać wymogi ustawy o ochronie informacji niejawnych w zakresie, o którym mowa w pkt III niniejszego ogłoszenia.
    2. Oferent musi spełniać wymogi przepisów o ochronie danych osobowych w zakresie, o którym mowa w pkt V ppkt 6 niniejszego ogłoszenia.
    3. Oferent będzie odpowiedzialny za nienaruszalność stanu ilościowego przyjętego na przechowywanie produktu.
    4. Oferent musi posiadać odpowiednie pomieszczenia magazynowe do przechowywania produktu spełniające wymogi określone przez jego producenta.
    5. Oferent musi posiadać rozwiązania logistyczne oraz możliwość wytwarzania produktu - dot. producentów lub możliwość zakupu produktu - dot. hurtowni farmaceutycznych w ilościach, które umożliwią przeprowadzenie w sposób prawidłowy i terminowy wymianę produktu objętego postępowaniem w magazynie farmaceutycznym Oferenta zlokalizowanym na terenie Polski.
    6. Pracownicy Oferenta, którzy będą uczestniczyli w realizacji przyszłej umowy, muszą być zatrudnieni przez Oferenta na podstawie umowy o pracę, o której mowa w Kodeksie Pracy.
    7. Oferent musi zapewnić ochronę magazynu, w którym będą przechowywane rezerwy strategiczne, w zakresie ochrony przed dostępem do magazynu osób nieuprawnionych oraz zabezpieczenie przechowywanych rezerw przed kradzieżą, uszkodzeniem, zniszczeniem lub innym nieuprawnionym działaniem osób trzecich z zastosowaniem ochrony fizycznej i zabezpieczeń technicznych dostosowanych do istniejących zagrożeń i posiadanej infrastruktury Oferenta. Minimalna ochrona magazynu, jaką musi zapewnić Oferent polega na montażu urządzeń i środków mechanicznego zabezpieczenia, stanowiących najmniej zaawansowany dopuszczalny sposób ochrony (np. drzwi stalowe, kraty, zamki patentowe, kłódki, itp.). Pożądanym przez Agencję jest zapewnienie minimalnej ww. ochrony magazynu w połączeniu z:
      • bezpośrednią ochroną fizyczną - polegającą na stałym lub doraźnym dozorze pomieszczeń magazynowych lub na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych
        lub/i
      • elektronicznymi urządzeniami i systemami alarmowymi sygnalizującymi zagrożenie.
    8. W przypadku wyboru oferty Oferenta wymagane będzie wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości zamówienia (z podatkiem VAT). Zabezpieczenie może zostać złożone w formie depozytu gotówkowego, gwarancji bankowej albo ubezpieczeniowej lub oświadczenia o dobrowolnym poddaniu się egzekucji (art. 777 § 1 pkt 5 K.p.c.).
    9. W przypadku, gdy zaproponowany przez Oferenta produkt jest produktem leczniczym w rozumieniu ustawy – Prawo farmaceutyczne, wówczas:
      • Oferent musi spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 06 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne oraz wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Wytwarzania – dot. producentów lub rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej – dot. hurtowni farmaceutycznych.
      • Oferent będący wytwórcą produktu będącego przedmiotem postępowania musi posiadać aktualne zezwolenie na wytwarzanie produktu wymienionego w pkt I niniejszego ogłoszenia lub w przypadku hurtowni farmaceutycznej Oferent musi posiadać aktualne zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej obejmujące swoim zakresem produkt będący przedmiotem zamówienia.
      • Oferent musi posiadać odpowiednie pomieszczenia magazynowe do przechowywania produktu spełniające wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Wytwarzania – dot. producentów lub rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej – dot. hurtowni farmaceutycznych oraz wymogi określone przez producenta tego produktu.
      • Produkt, który będzie zastępował wymieniany produkt musi pochodzić z legalnego źródła dostaw i pozostawać w legalnym łańcuchu dostaw.
      • Agencja nie wyraża zgody na skorzystanie z instytucji pośrednika w obrocie produktami.
  1. Inne postanowienia
    1. Postępowanie prowadzone będzie w drodze dwustopniowego zamkniętego przetargu, z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych w aktualnie obowiązującym brzmieniu. Agencja zaprasza do udziału w postępowaniu Oferentów, którzy przesłali Zgłoszenie udziału w postępowaniu oraz spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferenci, którzy zgłoszą swój udział w postępowaniu i spełnią określone przez Agencję warunki, otrzymają od Agencji zaproszenie do złożenia oferty (I etap postępowania). W drugim etapie postępowania prowadzone będą negocjacje warunków realizacji zamówienia, w szczególności negocjacje cenowe i negocjacje ostatecznej treści umowy z Oferentami, których oferty zostaną przyjęte. Negocjacje mogą być prowadzone w drodze bezpośrednich rozmów lub w formie korespondencyjnej.
    2. Z zasadami prowadzenia postępowań przetargowych dot. zakupu towarów i usług do medycznych rezerw strategicznych można się zapoznać na stronie internetowej www.arm.gov.pl oraz bip.arm.gov.pl w zakładce Rezerwy strategiczne - Rezerwy medyczne - Zakup towarów i usług do rezerw - Zasady udzielania zamówień.
    3. Ilość produktu, którą Agencja zakupi oraz miejsce jego dostawy i przechowywania, zostaną podane po wyrażeniu przez Oferenta woli współpracy z Agencją w omawianym zakresie oraz uzyskaniu przez Agencję potwierdzenia spełnienia wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych przez Oferenta.
    4. Szczegółowe zasady współpracy pomiędzy Stronami określa projekt umowy, który zostanie Oferentowi przesłany wraz z zaproszeniem do składania ofert po spełnieniu wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych przez Oferenta.
    5. Oferent składa Zgłoszenie udziału w postępowaniu przetargowym wg załączonego wzoru (Załącznik nr 1).
    6. Postępowanie prowadzone będzie z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych - zwane dalej RODO) Agencja informuje, iż:
      • administratorem danych osobowych pozyskanych w związku z przeprowadzeniem postępowania oraz w przypadku wyboru oferty przygotowaniem, zawarciem i realizacją umowy jest Agencja Rezerw Materiałowych z siedzibą w Warszawie (00-844), ul. Grzybowska 45, tel. 22 36 09 100, adres e-mail: kancelaria@arm.gov.pl;
      • administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@arm.gov.pl, lub tel. 22 36 09 237;
      • dane osobowe osób, których dane dotyczą przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postepowania oraz w przypadku wyboru oferty przygotowania, zawarcia i realizacji umowy na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy o rezerwach strategicznych z dnia 29 października 2010 r.;
      • dane osobowe osób, których dane dotyczą będą przechowywane w Agencji w czasie prowadzenia postępowania oraz do czasu realizacji umowy w całości, dane nie będą udostępniane innym odbiorcom, a po ich wykorzystaniu przetwarzane będą dla celów archiwalnych na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
      • osobom, których dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od Agencji dostępu do danych osobowych i ich sprostowania;
      • w przypadkach określonych przepisami prawa osobom, których dane dotyczą przysługuje prawo do:
        • żądania od Agencji usunięcia danych osobowych („prawo do bycia zapomnianym”), jednak prawo do żądania usunięcia danych osobowych nie ma zastosowania w zakresie, w jakim przetwarzanie jest niezbędne m.in. do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, któremu podlega administrator lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi, jak również do celów archiwalnych w interesie publicznym oraz do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (por. art. 17 ust. 3 lit. b, d i e RODO),
        • ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przepisów, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
      • w przypadkach określonych przepisami prawa nie przysługuje osobie, której dane dotyczą prawo do:
        • przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
        • sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych osoby, której dane dotyczą, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO;
      • osobom, których dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
      • podanie Agencji danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest niezbędne w celu przeprowadzenia postępowania oraz w przypadku wyboru oferty przygotowania, zawarcia i realizacji umowy;
      • dane osobowe przetwarzane przez Agencję nie podlegają automatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 RODO.
    7. Kryterium, które będzie brane pod uwagę przy ocenie ofert jest cena - 100% (wartość zakupu + wynagrodzenie za usługę przechowywania wraz z dokonywaniem wymiany produktu bez podatku VAT).
    8. Agencja informuje, że do udziału w postępowaniu przetargowym może nie zaprosić Oferenta, który w wyniku dokonanej przez Agencję oceny jest niewiarygodny.
  2. Zgłoszenie udziału w postępowaniu
    1. Zainteresowani Oferenci powinni złożyć formularz - Zgłoszenie udziału w postępowaniu przetargowym wg załączonego wzoru (Załącznik nr 1) wraz z kopią aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pisemnego upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone” oraz aktualnego zaświadczenia o przebytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych (w przypadku udzielenia odpowiedzi TAK w pkt 6 zgłoszenia) w terminie do dnia 29 stycznia 2019 r. w Agencji Rezerw Materiałowych, ul. Grzybowska 45, 00-844 Warszawa lub przesłać drogą elektroniczną na adres: kancelaria@arm.gov.pl.
    2. Zgłoszenie udziału w postępowaniu nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Informacji zawartych w zgłoszeniu Oferenta Agencja nie będzie traktować jako oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
    3. Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia – Zgłoszenie udziału w postępowaniu przetargowym w wersji elektronicznej można pobrać ze strony internetowej bip.arm.gov.pl oraz www.arm.gov.pl – w zakładce Rezerwy strategiczne - Rezerwy medyczne - Zakup towarów i usług do rezerw - Ogłoszenia na zakup do rezerw medycznych lub w Biuletynie w dziale Komunikaty - Komunikaty dot. rezerw medycznych.
Dodatkowych informacji o postępowaniu przetargowym można uzyskać pod nr telefonu: 22 36 09 308.

Do pobrania

Załącznik nr 1 – zgłoszenie udziału w postępowaniu przetargowym (rozmiar: 85 kB)

Informacje Drukuj Na początek
X Wytworzył: Agnieszka Gutowska (16.01.2019)
Pierwsza publikacja: Anna Grabińska (16.01.2019)
Ostatnia publikacja: Anna Grabińska (16.01.2019)

Zakup wyrobów medycznych oraz usługi ich przechowywania w magazynie Oferenta zlokalizowanym na terenie Polski, w tym dokonywania ich wymiany

2019-01-14 11:51

Rozeznanie rynku poprzedzające planowane postępowanie na zakup wyrobów medycznych wymienionych w Tabeli nr 1 oraz usługi ich przechowywania w magazynie Oferenta zlokalizowanym na terenie Polski, w tym dokonywania ich wymiany przez okres 3 lat od dnia odbioru wyrobów przez Agencję

Informacja szczegółowa

Informacje Drukuj Na początek
X Wytworzył: Agnieszka Gutowska (11.01.2019)
Pierwsza publikacja: Anna Grabińska (14.01.2019)
Ostatnia publikacja: Anna Grabińska (14.01.2019)

Zakup produktów wymienionych w Zadaniach nr 1 - 2 oraz usługi ich przechowywania i wymiany

2019-01-14 10:52

Rozeznanie rynku poprzedzające planowane postępowanie na zakup produktów wymienionych w Zadaniach nr 1-2 oraz usługi ich przechowywania w magazynie farmaceutycznym Oferenta zlokalizowanym na terenie Polski, w tym dokonywania ich wymiany przez okres 3 lat od dnia odbioru produktów przez Agencję

Informacja szczegółowa

Informacje Drukuj Na początek
X Wytworzył: Agnieszka Gutowska (11.01.2019)
Pierwsza publikacja: Anna Grabińska (14.01.2019)
Ostatnia publikacja: Anna Grabińska (14.01.2019)

Dostawa Antytoksyny botulinowej

2019-01-09 10:13

Rozeznanie rynku poprzedzające planowane postępowanie na dostawę Antytoksyny botulinowej (Antitoxinum botulinicum polyvalens ABE) 10 ml fiolki do magazynu hurtowni farmaceutycznej wskazanej przez Agencję, zlokalizowanego na terenie woj. łódzkiego

Informacja szczegółowa

Informacje Drukuj Na początek
X Wytworzył: Agnieszka Gutowska (09.01.2019)
Pierwsza publikacja: Anna Grabińska (09.01.2019)
Ostatnia publikacja: Anna Grabińska (09.01.2019)

Zakup usługi przechowywania i wymiany produktów leczniczych i wyrobów medycznych w magazynie farmaceutycznym Oferenta zlokalizowanym na terenie południowej Polski (woj. śląskie lub woj. małopolskie lub woj. podkarpackie)

2019-01-11 13:15

Zakup usługi przechowywania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w magazynie farmaceutycznym Oferenta zlokalizowanym na terenie południowej Polski (woj. śląskie lub woj. małopolskie lub woj. podkarpackie) wraz z dokonywaniem ich wymiany przez okres od dnia 01.07.2019 r. do dnia 30.06.2022 r., za wynagrodzeniem ustalonym przez Strony w drodze negocjacji

Informacja szczegółowa

Informacje Drukuj Na początek
X Wytworzył: Agnieszka Gutowska (11.01.2019)
Pierwsza publikacja: Anna Grabińska (11.01.2019)
Ostatnia publikacja: Anna Grabińska (11.01.2019)

Archiwum

Ilość dokumentów w archiwum: 237

Program przeciw korupcji Powierzchnie magazynowe Język migowy Certyfikaty